آ

  • آزمون سراسری رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]

  • آموزش بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]

  • آموزش رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]

  • آموزش از راه دور طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

  • آموزش بالینی بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]

  • آموزش پزشکی تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]

  • آموزش عالی طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]

  • آموزش کارآفرینانه شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]

  • آموزش کارآفرینانه شناسایی و اولویت بندی شاخص‌های‌مدیریت‌ ‌آموزشی در آموزشکده‌های سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]

  • آموزش کارآفرینانه شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش کارآفرینانه برای اشتغال‌زایی پایدار در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]

  • آموزش گردشگری ارائه الگوی برند آفرینی به ‌منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]

  • آموزش مجازی طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

  • آموزش مجازی بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]

  • آموزش مجازی طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]

  • آموزش مجازی ادراک از عناصر برنامه‌درسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزش‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]

  • آموزش مراقبت معنوی تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر راهبردهای مقابله ای و سبک های ارتباط‎ ‎با بیمار در ‏دانشجویان رشته پرستاری ‏ [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 171-183]

  • آموزش و پرورش الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]

  • آموزش و پرورش تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]

  • آموزش و پرورش سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]

  • آنومی سازمانی طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]

  • آینده‌پژوهی تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]

ا

  • ابزارهای تعاملی بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]

  • اخلاق حرفه ای ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]

  • اخلاقی سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]

  • ادراک از عناصر برنامه‌درسی ادراک از عناصر برنامه‌درسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزش‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]

  • ارزیابی بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]

  • اساتید ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]

  • استاد توانمند بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]

  • استراتژی دانشگاه کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمان‌های آموزشی: شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]

  • اشتغال‌زایی پایدار شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش کارآفرینانه برای اشتغال‌زایی پایدار در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]

  • اصفهان الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]

  • اصفهان تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]

  • اعتبارسنجی هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]

  • اعتبار محتوا طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشته‌های علوم‌پایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]

  • اعتقادی سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]

  • الگو طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]

  • الگوی بهینه واکاوی مولفه‌های سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]

  • الگوی جانشین پروری ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]

  • انگیزش تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]

  • انگیزش تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]

ب

  • بالینی ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]

  • باور دینی بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]

  • بحران کرونا شناسایی چالش‌های فعالیت‌های فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]

  • بخش مراقبت ویژه بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]

  • بخیه تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]

  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]

  • برنامه درسی قصد شده رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]

  • برند ارائه الگوی برند آفرینی به ‌منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]

  • برند آفرینی شهری ارائه الگوی برند آفرینی به ‌منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]

  • بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]

  • بیمارستان‌ سازمان تأمین اجتماعی ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]

  • بیوشیمی بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]

پ

  • پاندمی کووید-۱۹ طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

  • پرسشنامه طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]

  • پرسشنامه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشته‌های علوم‌پایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]

  • پزشک طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهت‌گیری‌های هدف و حرفه‌ای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]

  • پژوهش طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]

  • پژوهش کیفی ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]

  • پژوهش و آموزش طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]

  • پشتیبانی از یادگیرنده طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

  • پیراپزشکی ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]

  • پیشایندها شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]

  • پیشایندها شناسایی و اولویت بندی شاخص‌های‌مدیریت‌ ‌آموزشی در آموزشکده‌های سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]

  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی روان‌درمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]

ت

  • تاب آوری بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]

  • تاب آوری اثربخشی روان‌درمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]

  • تحلیل محتوا شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]

  • تعهد ناب و فرایند ناب ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]

  • تفکر انتقادی هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]

  • تفکر توسعه‌ای کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمان‌های آموزشی: شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]

  • تفکر ناب ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]

  • تقلب تحصیلی آنلاین پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]

  • توسعه آموزش فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]

  • توسعه پژوهش فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]

  • توسعه هویت حرفه ای پژوهشی فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]

  • توسعه‌یافتگی ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]

  • تیم پژوهشی فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]

ج

  • جهت‌گیری حرفه‌ای طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهت‌گیری‌های هدف و حرفه‌ای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]

  • جهت‌گیری هدف طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهت‌گیری‌های هدف و حرفه‌ای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]

چ

  • چالش فعالیت جسمانی شناسایی چالش‌های فعالیت‌های فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]

ح

  • حمایت دانشجویی طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

خ

  • خودارزیابی ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]

  • خود بهسازی الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]

  • خود بهسازی تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]

  • خودشیفتگی پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]

د

  • دانش‌آفرینی بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانش‌آفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]

  • دانشجو شناسایی چالش‌های فعالیت‌های فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]

  • دانشجو بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]

  • دانشجویان ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]

  • دانشجویان تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]

  • دانشجویان پرستاری بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]

  • دانشجویان رشته پرستاری تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر راهبردهای مقابله ای و سبک های ارتباط‎ ‎با بیمار در ‏دانشجویان رشته پرستاری ‏ [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 171-183]

  • دانشکده پزشکی بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]

  • دانشگاه علوم پزشکی تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]

  • دانشگاه علوم پزشکی طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشته‌های علوم‌پایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]

  • دانشگاه فرهنگیان ادراک از عناصر برنامه‌درسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزش‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]

  • دانشگاه نسل چهارم شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]

  • دانشگاه‌های آزاد اسلامی شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش کارآفرینانه برای اشتغال‌زایی پایدار در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]

  • دستیاران پزشکی بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]

  • دوره ابتدایی طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]

  • دوره های گسترده آنلاین باز طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]

  • دین بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]

ر

  • راند ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • راهبردهای مقابله ای تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر راهبردهای مقابله ای و سبک های ارتباط‎ ‎با بیمار در ‏دانشجویان رشته پرستاری ‏ [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 171-183]

  • راهبردهای یادگیری شناختی مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]

  • راهبردهای یادگیری فراشناختی مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]

  • رفتار دینی بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]

  • رهبری پژوهشی فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]

  • رواندرمانی بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]

  • رواندرمانی اثربخشی روان‌درمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]

س

  • ساخت ابزار ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]

  • ساختار سازمانی ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]

  • سازمان‌های آموزشی کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمان‌های آموزشی: شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]

  • سبک زندگی ایرانی- اسلامی سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]

  • سبک های ارتباط‎ ‎با بیمار تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر راهبردهای مقابله ای و سبک های ارتباط‎ ‎با بیمار در ‏دانشجویان رشته پرستاری ‏ [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 171-183]

  • سرمایه اجتماعی بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانش‌آفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]

  • سنتزپژوهی سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]

  • سواد طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]

  • سواد پژوهشی طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]

ش

  • شرکت‌های دانش بنیان تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]

  • شهرستان ساوه واکاوی مولفه‌های سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]

ع

  • عضو هیئت علمی بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]

  • علوم‌پایه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشته‌های علوم‌پایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]

  • علوم تجربی طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]

  • عواطف دینی بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]

ف

  • فرآیند یاددهی- یادگیری طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]

  • فرهنگ سازمانی واکاوی مولفه‌های سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]

  • فریبکاری علمی پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]

  • فعالیت فیزیکی شناسایی چالش‌های فعالیت‌های فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]

  • فناوری اطلاعات تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]

  • فنی و حرفه‌ای شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]

  • فنی و حرفه‌ای شناسایی و اولویت بندی شاخص‌های‌مدیریت‌ ‌آموزشی در آموزشکده‌های سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]

ق

  • قابلیت یادگیری سازمانی بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانش‌آفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]

ک

  • کارآفرینی تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]

  • کارآفرینی دانشگاه ها شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]

  • کالیفرنیا فرم ب هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]

  • کرک پاتریک بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]

  • کلمات کلیدی: عملکرد تحصیلی بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]

  • کلیدواژه: کویید-19 پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]

  • کلینیک سرپایی ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • کووید-19 ادراک از عناصر برنامه‌درسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزش‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]

  • کیفیت بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]

  • کیفیت آموزش بالینی ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • کیفیت خدمات آموزش ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]

  • کیفیت زندگی تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]

گ

  • گراندراند ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • گردشگری هوشمند ارائه الگوی برند آفرینی به ‌منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]

  • گزارش صبحگاهی ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

م

  • متاورس تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]

  • مثبت‌گرا بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]

  • مثبت‌گرا اثربخشی روان‌درمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]

  • مدارس ابتدایی واکاوی مولفه‌های سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]

  • مدرسه پژوهش محور طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]

  • مدیران الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]

  • مدیران تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]

  • مدیران آموزش و پرورش ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]

  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]

  • مدیریت دانش طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشته‌های علوم‌پایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]

  • مدیریت ناب ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]

  • مسئولیت پذیری اجتماعی تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]

  • مطالعه فراترکیب طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهت‌گیری‌های هدف و حرفه‌ای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]

  • مهارت‌های بالینی بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]

ن

  • نظام آموزش عالی ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]

  • نظام آموزشی بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]

  • نظریه اپتیمال تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]

  • نظریه انتخاب تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]

  • نگرش دانشجو بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]

  • نگرش دینی بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]

  • نوآوری اکتشافی کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمان‌های آموزشی: شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]

  • نوآوری دوسوتوان کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمان‌های آموزشی: شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]

  • نوآوری کاربردی کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمان‌های آموزشی: شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]

ه

  • هنجاریابی هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]

  • هنرستان شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]

  • هنرستان شناسایی و اولویت بندی شاخص‌های‌مدیریت‌ ‌آموزشی در آموزشکده‌های سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]

  • هوش هیجانی ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]

ی

  • یادگیرنده طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]

  • یادگیری الکترونیکی بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]

  • یادگیری الکترونیکی طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]

  • یادگیری ترکیبی بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]

  • یادگیری حرکتی تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]

  • یادگیری خودراهبر ادراک از عناصر برنامه‌درسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزش‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]

  • یادگیری معکوس طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]