آ
-
آزمون سراسری
رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]
-
آموزش
بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]
-
آموزش
رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]
-
آموزش از راه دور
طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
آموزش بالینی
بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]
-
آموزش پزشکی
تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]
-
آموزش عالی
طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]
-
آموزش کارآفرینانه
شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]
-
آموزش کارآفرینانه
شناسایی و اولویت بندی شاخصهایمدیریت آموزشی در آموزشکدههای سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]
-
آموزش کارآفرینانه
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش کارآفرینانه برای اشتغالزایی پایدار در دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]
-
آموزش گردشگری
ارائه الگوی برند آفرینی به منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]
-
آموزش مجازی
طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
آموزش مجازی
بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]
-
آموزش مجازی
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاههای علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]
-
آموزش مجازی
ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]
-
آموزش مراقبت معنوی
تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر راهبردهای مقابله ای و سبک های ارتباط با بیمار در دانشجویان رشته پرستاری [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 171-183]
-
آموزش و پرورش
الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]
-
آموزش و پرورش
تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]
-
آموزش و پرورش
سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]
-
آنومی سازمانی
طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]
-
آیندهپژوهی
تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]
ا
-
ابزارهای تعاملی
بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]
-
اخلاق حرفه ای
ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]
-
اخلاقی
سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]
-
ادراک از عناصر برنامهدرسی
ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]
-
ارزیابی
بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]
-
اساتید
ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]
-
استاد توانمند
بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]
-
استراتژی دانشگاه
کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمانهای آموزشی: شاخصها، مولفهها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]
-
اشتغالزایی پایدار
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش کارآفرینانه برای اشتغالزایی پایدار در دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]
-
اصفهان
الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]
-
اصفهان
تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]
-
اعتبارسنجی
هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]
-
اعتبار محتوا
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشتههای علومپایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]
-
اعتقادی
سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]
-
الگو
طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]
-
الگوی بهینه
واکاوی مولفههای سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]
-
الگوی جانشین پروری
ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]
-
انگیزش
تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]
-
انگیزش تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]
ب
-
بالینی
ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]
-
باور دینی
بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]
-
بحران کرونا
شناسایی چالشهای فعالیتهای فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]
-
بخش مراقبت ویژه
بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]
-
بخیه
تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]
-
برنامه درسی
طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]
-
برنامه درسی قصد شده
رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]
-
برند
ارائه الگوی برند آفرینی به منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]
-
برند آفرینی شهری
ارائه الگوی برند آفرینی به منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]
-
بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی
ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]
-
بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی
ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]
-
بیوشیمی
بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]
پ
-
پاندمی کووید-۱۹
طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
پرسشنامه
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاههای علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]
-
پرسشنامه
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشتههای علومپایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]
-
پزشک
طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهتگیریهای هدف و حرفهای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]
-
پژوهش
طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]
-
پژوهش کیفی
ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]
-
پژوهش و آموزش
طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]
-
پشتیبانی از یادگیرنده
طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
پیراپزشکی
ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]
-
پیشایندها
شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]
-
پیشایندها
شناسایی و اولویت بندی شاخصهایمدیریت آموزشی در آموزشکدههای سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
-
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی رواندرمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]
ت
-
تاب آوری
بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
-
تاب آوری
اثربخشی رواندرمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]
-
تحلیل محتوا
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]
-
تعهد ناب و فرایند ناب
ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]
-
تفکر انتقادی
هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]
-
تفکر توسعهای
کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمانهای آموزشی: شاخصها، مولفهها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]
-
تفکر ناب
ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]
-
تقلب تحصیلی آنلاین
پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]
-
توسعه آموزش
فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]
-
توسعه پژوهش
فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]
-
توسعه هویت حرفه ای پژوهشی
فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]
-
توسعهیافتگی
ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]
-
تیم پژوهشی
فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]
ج
-
جهتگیری حرفهای
طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهتگیریهای هدف و حرفهای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]
-
جهتگیری هدف
طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهتگیریهای هدف و حرفهای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]
چ
-
چالش فعالیت جسمانی
شناسایی چالشهای فعالیتهای فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]
ح
-
حمایت دانشجویی
طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
خ
-
خودارزیابی
ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]
-
خود بهسازی
الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]
-
خود بهسازی
تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]
-
خودشیفتگی
پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]
د
-
دانشآفرینی
بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانشآفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]
-
دانشجو
شناسایی چالشهای فعالیتهای فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]
-
دانشجو
بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]
-
دانشجویان
ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]
-
دانشجویان
تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]
-
دانشجویان پرستاری
بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]
-
دانشجویان رشته پرستاری
تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر راهبردهای مقابله ای و سبک های ارتباط با بیمار در دانشجویان رشته پرستاری [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 171-183]
-
دانشکده پزشکی
بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]
-
دانشگاه علوم پزشکی
تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]
-
دانشگاه علوم پزشکی
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشتههای علومپایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]
-
دانشگاه فرهنگیان
ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]
-
دانشگاه نسل چهارم
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]
-
دانشگاههای آزاد اسلامی
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش کارآفرینانه برای اشتغالزایی پایدار در دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]
-
دستیاران پزشکی
بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]
-
دوره ابتدایی
طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]
-
دوره های گسترده آنلاین باز
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاههای علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]
-
دین
بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]
ر
-
راند
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
راهبردهای مقابله ای
تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر راهبردهای مقابله ای و سبک های ارتباط با بیمار در دانشجویان رشته پرستاری [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 171-183]
-
راهبردهای یادگیری شناختی
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]
-
راهبردهای یادگیری فراشناختی
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]
-
رفتار دینی
بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]
-
رهبری پژوهشی
فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]
-
رواندرمانی
بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
-
رواندرمانی
اثربخشی رواندرمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]
س
-
ساخت ابزار
ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]
-
ساختار سازمانی
ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]
-
سازمانهای آموزشی
کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمانهای آموزشی: شاخصها، مولفهها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]
-
سبک زندگی ایرانی- اسلامی
سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]
-
سبک های ارتباط با بیمار
تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر راهبردهای مقابله ای و سبک های ارتباط با بیمار در دانشجویان رشته پرستاری [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 171-183]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانشآفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]
-
سنتزپژوهی
سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]
-
سواد
طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]
-
سواد پژوهشی
طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]
ش
-
شرکتهای دانش بنیان
تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]
-
شهرستان ساوه
واکاوی مولفههای سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]
ع
-
عضو هیئت علمی
بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]
-
علومپایه
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشتههای علومپایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]
-
علوم تجربی
طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]
-
عواطف دینی
بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]
ف
-
فرآیند یاددهی- یادگیری
طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]
-
فرهنگ سازمانی
واکاوی مولفههای سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]
-
فریبکاری علمی
پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]
-
فعالیت فیزیکی
شناسایی چالشهای فعالیتهای فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]
-
فناوری اطلاعات
تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]
-
فنی و حرفهای
شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]
-
فنی و حرفهای
شناسایی و اولویت بندی شاخصهایمدیریت آموزشی در آموزشکدههای سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]
ق
-
قابلیت یادگیری سازمانی
بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانشآفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]
ک
-
کارآفرینی
تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]
-
کارآفرینی دانشگاه ها
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]
-
کالیفرنیا فرم ب
هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]
-
کرک پاتریک
بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]
-
کلمات کلیدی: عملکرد تحصیلی
بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]
-
کلیدواژه: کویید-19
پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]
-
کلینیک سرپایی
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
کووید-19
ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]
-
کیفیت
بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]
-
کیفیت آموزش بالینی
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
کیفیت خدمات آموزش
ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]
-
کیفیت زندگی
تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]
گ
-
گراندراند
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
گردشگری هوشمند
ارائه الگوی برند آفرینی به منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]
-
گزارش صبحگاهی
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
م
-
متاورس
تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]
-
مثبتگرا
بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
-
مثبتگرا
اثربخشی رواندرمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]
-
مدارس ابتدایی
واکاوی مولفههای سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]
-
مدرسه پژوهش محور
طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]
-
مدیران
الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]
-
مدیران
تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]
-
مدیران آموزش و پرورش
ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]
-
مدیریت استراتژیک منابع انسانی
طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]
-
مدیریت دانش
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشتههای علومپایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]
-
مدیریت ناب
ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]
-
مسئولیت پذیری اجتماعی
تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]
-
مطالعه فراترکیب
طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهتگیریهای هدف و حرفهای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]
-
مهارتهای بالینی
بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]
ن
-
نظام آموزش عالی
ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]
-
نظام آموزشی
بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]
-
نظریه اپتیمال
تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]
-
نظریه انتخاب
تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]
-
نگرش دانشجو
بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]
-
نگرش دینی
بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]
-
نوآوری اکتشافی
کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمانهای آموزشی: شاخصها، مولفهها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]
-
نوآوری دوسوتوان
کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمانهای آموزشی: شاخصها، مولفهها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]
-
نوآوری کاربردی
کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمانهای آموزشی: شاخصها، مولفهها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]
ه
-
هنجاریابی
هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]
-
هنرستان
شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]
-
هنرستان
شناسایی و اولویت بندی شاخصهایمدیریت آموزشی در آموزشکدههای سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]
-
هوش هیجانی
ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]
ی
-
یادگیرنده
طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]
-
یادگیری الکترونیکی
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاههای علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]
-
یادگیری ترکیبی
بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]
-
یادگیری حرکتی
تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]
-
یادگیری خودراهبر
ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]
-
یادگیری معکوس
طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]